.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدي‌نژاد در مراسم معارفه وزير كشور:
دفاع احمدی نژاد از کردان:آبرویش را گذاشت
رئيس جمهور با بيان اينكه بايد افراد مردمي و انقلابي براي مديريت انتخاب كرد، گفت: اگر در اين چند سال نيز كوتاه آمدم ديگر كوتاه نخواهم آمد و ديگر نمي‌پذيرم كه براي رضايت فلان آقا، فردي سست را بكار بگيرند.
دفاع احمدی نژاد از کردان:آبرویش را گذاشت

محمود احمدي‌نژاد عصر امروز شنبه در مراسم معارفه وزير كشور با تقدير از علي كردان وزير سابق كشور اظهار داشت: رفتار ايشان در روز جلسه استيضاح را يك اخلاق انقلابي، آرماني و منطبق بر فرهنگ بسيجي ديدم.
وي با بيان اينكه كردان آبروي خود را داد تا لطمه‌اي به انسجام ملي، اركان نظام و حيثيت كشور وارد نشود، بيان داشت: كردان فحش خورد و تحمل كرد، اما چيزي نگفت و اين يعني فرهنگ بسيجي.
رئيس جمهور با بيان اينكه بعد از دوران انقلاب ما نداشتيم كه وزارت كشور از شش جهت تحت فشار باشد، گفت: كردان به خاطر خدا ايستادگي كرد و من مطمئن هستم كسي كه آبروي خود را معامله كند، خدا با بهترين وجه آبروي وي را خواهد خريد و مثل امسال ما كم ظرفيت و در بازي‌هاي سخيف نيست.
وي با اشاره به اينكه مخالفان از اكنون انتخابات را نشانه گرفتند تا اگر نتايج باب ميل آنها نبود، آن را بزنند، تصريح كرد: بيش از 200 هزار از گل‌هاي اين كشور پرپر شدند و چند صد قامت خميده شد تا پرچم كشور برافراشته شود، حال ما در اين فضا به اين بازي‌هاي سطح پايين برمي‌خوريم.
رئيس جمهور اينگونه اقدامات را سقوط، انحطاط و خسارت دانست و افزود: ملت و رهبري هوشمند و خداي ملت بيدار است و اركان كشور با اين حرف‌هاي سطح پايين هيچ وقت متزلزل نخواهد شد.
احمدي‌نژاد با اشاره به وظايف وزارت كشور بدنه وزارت كشور را سرشار از نيروهاي انقلاب، آرماني، بسيجي و توانمند دانست و اظهار داشت: علي‌رغم نوسانات بدنه اين وزارتخانه معتقد به آرمانها و اهداف انقلاب است.
رئيس جمهور وظيفه اصلي وزارت كشور را پيشبرد سياست‌هاي داخلي كشور عنوان كرد و گفت: وزارت كشور بايد بسيار مستحكم، دقيق و پيگير باشد و با شناختي كه من از آقاي محصولي دارم، مي‌دانم كه ايشان سياست‌هاي دولت و قوه مجريه را بخوبي انجام خواهند داد.
رئيس جمهور همچنين خطاب به وزير كشور و استانداران حاضر در جلسه اظهار داشت: حق نداريد كه در تغيير مديري تحت فشار قرار بگيريد و اگر قرار است مديري جابجا شود بايد معيارهاي انقلاب و پاكي مبدا قرار بگيرد.
احمدي‌نژاد با بيان اينكه بايد انسان‌هاي مردمي، انقلابي و آرماني را براي مديريت انتخاب كنيد، گفت: ديگر نمي‌پذيرم، اگر در اين چند سال نيز كوتاه آمدم ديگر كوتاه نخواهم آمد كه براي رضايت فلان آقا فردي سست را بكار بگيرند.
احمدي‌نژاد، وظيفه وزارت كشور را ايجاد نشاط، اميد، كار، تلاش و برادري در كشور دانست و گفت: همه در محدوده قانون آزاد هستند و مطمئنم قواي سه گانه از مسير وزارت كشور، براي اجراي قانون و ايجاد فضاي همدلي و برادري حمايت خواهد كرد.
رئيس جمهور با بيان اينكه لبخند يك كودك مستضعف در يك روز ارزش آن را دارد كه انسان همه عمر خود را فدا كند، خاطر نشان كرد: بايد در بخش‌هاي مختلف وزارت كشور دست در دست هم و با تعامل با ساير قوا فضاي همدلي را بيش از گذشته در كشور جلو ببريم.
احمدي‌نژاد همچنين صادق محصولي وزير كشور را فردي بسيجي و آرماني عنوان كرد و بيان داشت: بايد وزارت كشور را مقتدر و البته رئوف و مهربان دانست./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.318 seconds.